Amulet
Mściwy Amulet Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +6 Wymagania: POZIOM: 20, WYGLĄD: 7
Broń biała
Miecz Zwinności Broń biała jednoręczna Obrażenia: 9 - 12 Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 5
Napromieniowana Pika Broń biała dwuręczna Obrażenia: 15 - 50 Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +20 %, PKT KRWI -5 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ -10, obrażenia broni +10, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 6
Kościana Pałka Trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Przyjacielska Pałka Sekty Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +9, WPŁYWY +4, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 13
Kryształowa Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Przyjacielski Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Hełm
Obręcz Obrona: 1 Cechy: CHARYZMA +5 Wymagania: POZIOM: 5
|